Tervetuloa!
Kiitos, kun valitsit Timman – ihanaa saada sinut ja yrityksesi mukaan Timma Pro -tiimiin! 🤗
Olemme koonneet sinulle tämän kattavan starttipaketin, jonka siivittämänä Timma Pron käytön aloittaminen sujuu kuin tanssi. 💃🕺
Aloita tästä
Aloita klikkaamalla ylläolevaa linkkiä, jonka kautta pääset kirjautumaan Timma Prohon.
Jos sinulla on jo käyttäjätili, kirjaudu sisään rekisteröitymisen yhteydessä antamillasi sähköpostiosoitteella ja salasanalla.
Jos sinulla ei vielä ole käyttäjätiliä, luo sellainen allaolevan linkin kautta.
Valitsethan käyttäjätilillesi mahdollisimman vahvan salasanan. Jos haluat vaihtaa salasanasi, voit tehdä sen tämän linkin kautta: https://pro.timma.fi/#/forgot_password
Onko liikkeessäsi useampia käyttäjiä? Aloita kirjautumalla sisään liikkeen käyttäjätilille ja lue sen jälkeen tämä tukiartikkeli: https://help.timma.fi/fi/articles/5130992-uuden-kayttajan-perehdytys
Lataa Timma Pro -sovellus
Voit hoitaa monet päivittäisistä tehtävistäsi Timma Pro -sovelluksessa, joten sen lataaminen puhelimeen tai tabletille kannattaa!
📱Lataa Timma Pro iPhonelle tai iPadiin App Storesta tai Android-laitteelle Google Play -kaupasta.
Mobiililaitteelle ladatun sovelluksen ansiosta voit käyttää Timma Prota missä ja milloin tahansa; bussissa, kotona tai vaikka lomamatkalla – tosin suosittelemme jälkimmäisten pyhittämistä rentoutumiselle! Lisäksi Timma Pron käyttö sujuu tietokoneella minkä tahansa selaimen kautta osoitteessa pro.timma.fi.
Lisää tuote- ja asiakasrekisterit järjestelmään
Seuraavaksi haluamme tietenkin varmistaa, että tuote- ja asiakasrekisterisi löytyvät jatkossa Timma Prosta.
Voit tuoda olemassa olevan .csv- tai .xls-muotoisen asiakasrekisterin Timmaan klikkaamalla Asiakkaat-sivun oikeassa yläkulmassa olevaa “Tuo” -painiketta.
Olemassa olevan .csv- tai .xls-muotoisen tuoterekisterin tuominen Timmaan onnistuu niin ikään klikkaamalla Tuotteet-sivun oikeassa yläkulmassa olevaa Lataa tuotelista -painiketta.
Ladattuasi asiakas- ja tuoterekisterisi Timmaan, asiakaspalvelumme käsittelee ne ja siirtää tiedot Timma Prohon. Samalla asiakasrekisteristä poistetaan mahdolliset kaksoiskappaleet.
Muistathan myös lisätä tiedot asiakasrekisterisi omistajuudesta ja käyttöoikeuksista Timma Prohon GDPR:n mukaisesti. Sille on oma paikkansa täällä: https://pro.timma.fi/#/company/legal
Lisää liikkeesi yhteystiedot järjestelmään
Yrityksesi yhteystietojen lisäksi Toimipiste-sivulta löydät kentät mm. yrityksesi kuvaukselle, peruutusehdoille, kotisivuille ja sometileille.
Selkeä ja monipuolinen kuvaus luo pohjan liikkeesi ajanvaraus- ja Markkinapaikkasivulle. Somelinkitysten kautta voit ohjata asiakkaat esimerkiksi yrityksesi Instagramiin tutustumaan työsi jälkeen tarkemmin.
Erotu joukosta!
Toimipiste-sivulle lisätyt yhteystiedot, kuvaukset ja kuvat näkyvät asiakkaillesi ja toimivat ikään kuin liikkeesi näyteikkunana! 🪟 Mitä enemmän panostat tässä vaiheessa luomiisi sisältöihin, sitä houkuttelevampi näyteikkunasi on asiakkaalle.
Tiedämme kaikki sanonnan “kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa”, joten lisääthän järjestelmään kaikista kauneimmat ja hyvälaatuisimmat kuvat, jotka arkistoistasi löydät. ✨
Jos haluat tavoittaa asiakkaita Timman Markkinapaikan kautta, varmista liikkeesi näkyvyys Toimipiste-sivulla kohdassa Markkinapaikan asetukset. Jotta liikkeesi voidaan näyttää Markkinapaikan karttanäkymässä, on liikkeesi käyntiosoitteen oltava oikeinkirjoitettuna Toimipiste-sivulla kohdassa Tiedot > Yhteystiedot. Tämän lisäksi sinun tulee aktivoida Näytä käyttäjä Markkinapaikalla -asetus Omat tiedot -sivulla.
Löydät kootut vinkkimme huolitellun Markkinapaikka-sivun luomiseksi artikkelistamme Kuinka luoda täydellinen Markkinapaikka-profiili.
Hallinnoi tarjoamiasi palveluita
Lisää tarjoamasi palvelut ja niiden hinnat järjestelmään Palvelut-sivulla. Voit hyödyntää ennalta määriteltyjä esimerkkipalveluja ja/tai luoda uusia, jos esimerkkipalvelut eivät kuulu tarjontaasi.
Lisää ohjeita ja vinkkejä palveluidesi hallintaan löydät tukisivustomme Palvelut- kokoelmasta.
💡 Informatiivisuus on valttia tässäkin yhteydessä! Mitä yksityiskohtaisemmin ja selkeämmin osaat kertoa palveluistasi, sen parempi. Kattavat palvelukuvaukset auttavat asiakkaitasi myös varaamaan oikean palvelun.
Käyttäjäkohtaiset asetukset ja työajat
Omat tiedot -sivulta löydät Työajat-välilehden, jolle sinun tulee lisätä omat työaikasi. Työajat määrittävät aikaikkunan, jonka sisällä asiakkaasi voivat varata sinulle aikoja.
Lisää käyttäjäkohtaisista asetuksista löydät niitä koskevasta tukiartikkelistamme.
Lisää aiemmin tehdyt varaukset järjestelmään
Lopuksi sinun on vielä lisättävä ennen Timma Pron käyttöönottoa tehdyt varaukset kalenteriisi. Tämän jälkeen Timma Pro huolehtii tulevista varauksistasi.
Lisää nettiajanvaraussivun linkki omiin kanaviisi
Löydät linkin uudelle nettiajanvaraussivullesi Toimipiste-sivun Tiedot-välilehdeltä.
Lisää linkki esimerkiksi kotisivuillesi ja sosiaalisen median tileillesi, jotta asiakkaasi löytävät ajanvarauksesi mahdollisimman vaivattomasti varatakseen ajan missä ja milloin tahansa!
Lisää nettiajanvarauksesta ja sen asetuksista löydät tukisivustomme artikkelista Nettiajanvaraus.
Jäikö jokin askarruttamaan?
Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, mikäli tarvitset apua missään Timma Prohon liittyvässä asiassa!
Osaava ja iloinen asiakapalvelutiimimme tietää Timma Pron syvimmätkin salaisuudet ja on aina valmis auttamaan sinua. 🥰
Tavoitat meidät sähköpostitse osoitteesta info@timma.fi.