Kaikki kokoelmat
Näin aloitat Timma Pron käytön
Usein kysytyt kysymykset Timma-laskuista
Usein kysytyt kysymykset Timma-laskuista

Olemme koonneet tälle sivulle vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin koskien Timma-laskuja.

Eveliina avatar
Tekijä: Eveliina
Päivitetty yli viikko sitten

Olenko maksanut laskuni?

Voit tarkistaa onko laskusi maksettu sivulla Lisää >Timma-laskut.

Jos lasku on maksettu, tilaksi on päivittynyt ”Maksettu”. Huomioithan, että maksun rekisteröityminen Timmaan kestää yleensä 1-3 pankkipäivää.

Mistä löydän tiedot maksua varten?

Maksutiedot (tilinumero, saaja ja viitenumero) löydät laskun alalaidasta.

En löydä laskuani, miten toimin?

  • Tarkista laskutussähköpostiosoitteesi

  • Tarkista sähköpostin roskapostikansio

  • Lataa lasku uudelleen Timma-laskut -sivulta

  • Lähetä lasku sähköpostiisi Timma-laskut -sivulta

Jos ongelmat laskun vastaanottamiseen jatkuvat, ota yhteyttä laskutus@timma.fi.

Voinko saada lisää maksuaikaa laskulleni?

Ota yhteyttä laskutus@timma.fi.

Mitä, jos olen maksanut laskun useaan otteeseen?

Jos olet maksanut laskun useaan kertaan, saldo ohjataan automaattisesti seuraavalle laskulle viitenumeron mukaisesti.

Miten voin päivittää laskutusosoitteeni?

Voit vastaanottaa laskuja sähköpostiisi tai verkkolaskuna.

Sähköpostin voit päivittää seuraavasti:

Liikkeet: Toimipiste – Yhteystiedot – Laskutussähköposti

Käyttäjät: Omat tiedot – Käyttäjän tiedot – Laskutussähköposti

Verkkolaskuosoitteen saat päivitettyä ilmoittamalla verkkolaskutusosoitteen ja operaattorin välittäjätunnuksen laskutus@timma.fi.

Olen maksanut jo laskuni, mutta Timmassa lasku on edelleen maksamaton.

Maksun rekisteröitymiseen menee yleensä 1-3 pankkipäivää. Mikäli Timma-tilisi on sulkeutumassa lähipäivinä, lähetä kuitti maksusta osoitteeseen laskutus@timma.fi ja voimme kuitata laskun maksetuksi manuaalisesti.

Miten voin vaihtaa laskutuskauden pituutta?

Voit vaihtaa laskutuskauden pituutta 1-12 kk välillä ottamalla yhteyttä laskutus@timma.fi.

Haluamme jokaiselle käyttäjälle erilliset laskut.

Ota yhteyttä laskutus@timma.fi.

Mitä tarkoittaa liikekohtainen kattohinta?

Liikekohtainen kattohinta eli monikäyttäjäalennus tarkoittaa sitä, että isommilta liikkeiltä emme laskuta kalenterin ja kassan käytöstä enempää, kuin 110€/kk +alv. Kattohinta on voimassa silloin, kun liike maksaa kaikkien käyttäjien laskun.

Liikekohtainen kattohinta 110€/kk+alv täyttyy jos:

  • Liikkeessä on 4+ käyttäjää, jotka käyttävät kalenteria ja kassaa.

  • Liikkeessä on 6+ käyttäjää, jotka käyttävät pelkästään kalenteria.


Toivottavasti sait vastauksen kysymykseesi! 🥳 Käy tutustumassa myös, miten Timma-laskut toimivat Pro Timmassa.

Vastasiko tämä kysymykseesi?