Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarKom igång med Timma Pro
Vanliga frågor om Timma fakturor (FAQ)
Vanliga frågor om Timma fakturor (FAQ)

Denna artikel samlar svar på de vanligaste frågorna gällande fakturor från Timma.

Michelle Liljefors avatar
Skrivet av Michelle Liljefors
Uppdaterad för mer än ett år sedan

Har jag betalat min faktura?

Se statuskolumnen på Timma fakturor-sidan, om status är markerad som betald är fakturan betalad. Notera att det kan ta några dagar efter betalning innan fakturans status uppdateras på Timma.

Var hittar man bankgirot för betalning?

Längst ned till vänster i fakturan

Jag hittar inte fakturan

- Du kan ladda ned den från fliken "Mer" och "Timma fakturor"

- Kolla din skräppost

- Kolla att du angett korrekt e-post

- Använd "skicka-knappen" på "Timma Fakturor-sidan"

Om du fortfarande inte mottagit din faktura, kontakta vår kundtjänst:

- support@timma.se eller 08-40 20 929

Kan jag få mer tid på mig att betala fakturan?

Ja, Kontakta Timma support, se ovan information.

Jag har råkat betala samma faktura flera gånger

Extra inbetalningar kommer att automatiskt reduceras ifrån kommande fakturor. Om du har frågor eller funderingar, kontakta Timma support.

Var kan jag ändra faktureringsadress?

Fakturor skickas endast via e-post. Du kan ändra epost genom att:

  • För salonger: Företag– Kontaktuppgifter – E-post för fakturering

  • För användare: Mitt konto – Användarinformation – E-post för fakturering

Jag har redan betalat min faktura, men det står inte att den är betald

Det kan dröja ett par dagar innan betalningen syns markerad på ditt konto

Hur ändrar jag betalningsintervall för fakturor?

Kontakta Timma support

Vi vill att alla ska motta sina egna fakturor

Kontakta Timma support för att ändra faktureringen

Fick du svar på din fråga?