Har jag betalat min faktura?
Se statuskolumnen på Timma fakturor-sidan, om status är markerad som betald är fakturan betalad. Notera att det kan ta några dagar efter betalning innan fakturans status uppdateras på Timma.
Var hittar man bankgirot för betalning?
Längst ned till vänster i fakturan
Jag hittar inte fakturan
- Du kan ladda ned den från fliken "Mer" och "Timma fakturor"
- Kolla din skräppost
- Kolla att du angett korrekt e-post
- Använd "skicka-knappen" på "Timma Fakturor-sidan"
Om du fortfarande inte mottagit din faktura, kontakta vår kundtjänst:
- support@timma.se eller 08-40 20 929
Kan jag få mer tid på mig att betala fakturan?
Ja, Kontakta Timma support, se ovan information.
Jag har råkat betala samma faktura flera gånger
Extra inbetalningar kommer att automatiskt reduceras ifrån kommande fakturor. Om du har frågor eller funderingar, kontakta Timma support.
Var kan jag ändra faktureringsadress?
Fakturor skickas endast via e-post. Du kan ändra epost genom att:
För salonger: Företag– Kontaktuppgifter – E-post för fakturering
För användare: Mitt konto – Användarinformation – E-post för fakturering
Jag har redan betalat min faktura, men det står inte att den är betald
Det kan dröja ett par dagar innan betalningen syns markerad på ditt konto
Hur ändrar jag betalningsintervall för fakturor?
Kontakta Timma support
Vi vill att alla ska motta sina egna fakturor
Kontakta Timma support för att ändra faktureringen