Kuulumisia Timmasta
Moikka Timmasta,
Joko kesäloma on näkyvissä tai mahdollisesti alkanutkin? Kuinka ihanaa, tätä on todella odotettu! 🌻
Myös timmalaiset virittäytyvät hiljalleen kesämoodiin, joten halusimme vielä koota kauden polttavimmat Timma-puheenaiheet yhteen paikkaan ennen lomalaitumille kirmaamista. Kuulet meistä uutiskirjeen muodossa seuraavan kerran kesän jälkeen, mutta asiakaspalvelumme vastaa kysymyksiisi tavalliseen tapaan arkisin klo 9–17.
Jos ajatuksesi ovat jo altaan reunalla, jäätelökioskin tiskillä tai mökkimaisemissa, suosittelemme tutustumaan ainakin lomalaisen Timma-muistilistaan, jonka olemme koostaneet tämän kirjeen loppupuolelle. Kun kaikki listassa mainitut asiat ovat reilassa, voit keskittää kaiken aikasi lomailuun ja rentoutumiseen 🩵
Tunnelmallista juhannusta ja aurinkoa kesääsi! ☀️
Terkuin
Timma-tiimi
Timma Prossa tapahtuu
Covid-ohjeistus poistumassa Timmasta
Lisäsimme koronapandemian alussa Timmaan mahdollisuuden ilmoittaa, millä eri tavoin otatte huomioon pandemian vaatimat hygienia- ja eristystoimenpiteet palveluissanne (esimerkiksi maskin käyttö palvelun aikana).
Jo pitkään tasaisen hallittuna jatkuneen tautitilanteen myötä olemme nyt luottavaisin mielin poistaneet tämän asetuksen kaikkien liikkeiden Toimipiste-sivulta Timma Prosta sekä asiakkaidenne nähtävistä liikkeen nettiajanvarauksesta ja Markkinapaikalta.
Seuraamme pandemiatilannetta edelleen tarkasti ja tarvittaessa autamme teitä tarjoamaan palveluitanne turvallisesti myös tulevaisuudessa. 💜
Sujuva asiakaskokemus myös hyvitystilanteissa
Olethan tutustunut Timman hyvityskäytäntöihin? Hyvitettäviä palveluita tulee vastaan aivan jokaiselle liikkeelle, mutta toimimalla oikein hyvitystilanteissa varmistat sujuvan asiakaskokemuksen ja hyvän mielen sekä itsellesi että asiakkaillesi. Samat käytännöt koskevat myös tilanteita, joissa asiakas ei syystä tai toisesta ole saapunut paikalle.
Hyvityksen tekeminen on aina liikkeen vastuulla. Hyvitys tehdään avaamalla kuitti ja painamalla kohdasta Tee hyvitys.
Muistathan hyvitystilanteissa, ettei pelkkä varauksen poistaminen tee hyvitystä palvelusta, jos se on jo maksettu kokonaisuudessaan etukäteen ja siitä on täten muodostunut kuitti.
Jos varaus on ehditty jo poistaa kalenterista, löytyy kuitti joko Tulot > Tulot -sivulta tai asiakkaan asiakaskortilta.
Timma ei milloinkaan voi tehdä hyvitystä pelkästään asiakkaan pyynnöstä, sillä emme voi koskaan tietää varmaksi, onko asiakas kenties vastaanottanut palvelun ongelmitta ja yrittää saada meiltä hyvitystä vilpillisesti.
Tulossa! Tyylikkäät kotisivut helpommin
Tyylikkäät ja ammattimaiset nettisivut herättävät luottamusta asiakkaissa, jotka etsivät uusia palveluntarjoajia. Siitä ei ole epäilystäkään.
Tuomme Timma Pron kotisivutyökalun 2020-luvulle selkiyttämällä ja sujuvoittamalla kotisivujen muokkaamista sekä kohottamalla itse kotisivujen ilmettä ja ulkoasua sellaiseksi kuin sen timanttisella ammattilaisella tulisi ollakin.
Yhdessä markkinointityökalun uudistusten kanssa nämä ovat ensimmäisiä askelia suunnitelmissamme kehittää työkaluja, jotka auttavat liikkeesi brändiä loistamaan! Pysythän siis loopissa, sillä lisää on luvassa. 💎
Timma Paylla maksut hoituvat mutkattomasti
paikan päällä ja pian myös netissä
Timma Pay on Timman oma maksujärjestelmä*, joka on suunniteltu sinua varten. Toistaiseksi Timma Pay on ollut synonyymi tarjoamallemme maksupäätteelle, mutta kuluvan vuoden aikana myös nettimaksut liitetään osaksi Timma Pay -kokonaisuutta.
Uudistus tulee koskemaan sinua, jos yritykselläsi on käytössä yksi tai useampi seuraavista:
etukäteismaksut Markkinapaikalla
etukäteismaksut nettiajanvarauksessa
lahjakorttimyynti netissä Timman lahjakorttikoneen kautta.
Tämä ei edellytä sinulta mitään toimenpiteitä tällä hetkellä, vaan haluamme valmistella uutta yhdessä kanssasi! Varsinaiset muutokset astuvat voimaan portaittain vuoden 2023 loppuun mennessä – me pidämme sinut ajan tasalla.
*) Maksupalvelut tuottaa Adyen.
Muita kuulumisia Timmasta
Lisäsimme joukon uusia palveluita Markkinapaikalle!
Timman Markkinapaikalle lisätään asiakkaidemme toiveiden ja yleisen kysynnän perusteella useita uusia palveluja säännöllisesti.
Viimeisimmässä erässä Markkinapaikalle on lisätty seuraavat uudet palvelut (suluissa pääkategoria, jonka alta palvelu Timmassa löytyy):
Lettikampaus (Hiukset)
Kiiltokäsittely (Hiukset)
Metallinpoisto (Hiukset)
Keratiinisuoristus (Hiukset)
Shellac-lakkaus, niiden huolto ja poisto (Kynnet)
Personal training (Hyvinvointi)
Ravintovalmennus (Hyvinvointi)
Fysioterapia (Hyvinvointi)
Thai-hieronta (Hieronta)
Lävistykset (Esteettinen kauneudenhoito)
Mesolangat (Esteettinen kauneudenhoito)
Cryo21 (Esteettinen kauneudenhoito)
HIFU-hoito (Kasvot).
Tutustu Markkinapaikan mahdollisuuksiin tarkemmin Timma-sovelluksessa tai osoitteessa timma.fi.
Voit myös lähettää oman toiveesi meille asiakaspalvelumme kautta, jotta voimme ottaa sen huomioon tulevaisuuden lisäyksiä tehdessämme! 📝
Markkinapaikan hakutoiminto uudistui!
Tarjoatko palveluja tai hoitoja, joita ei löydy Timman Markkinapaikanvalmisvalikoimasta? Ei huolta, sillä hakutoiminnon avulla asiakkaasi voivat nyt hakea mitä tahansa palvelua tai hoitoa, jota Markkinapaikalla tarjoat!
Lomalaisen muistilista
Keräsimme avuksesi simppelin muistilistan asetuksista, joka sinun kannattaa käydä läpi ennen kuin suljet liikkeesi oven ja Timma Pron kesäloman ajaksi. 🌴
✅ Aseta lomat kalenteriin
Lisää lomasi kalenteriin heti, kun sen ajankohta on päätetty. Näin voit varmuudella nauttia rentouttavista lomahetkistä ilman, että yllättävä varaus keskeyttää suunnitelmasi.
✅ Ilmoita lomastasi asiakkaille
Lähestyvästä lomasta on hyvä ilmoittaa asiakkaille hyvissä ajoin. Näin voit kannustaa asiakkaitasi varaamaan ajan etukäteen, jotta kaikille löytyy varmasti sopiva aika ennen lomaasi. 💫
Lähetä ilmoitus loma-ajasta asiakkaillesi sähköpostitse ja/tai tekstiviestinä tai ilmoita asiasta nettiajanvarauksen kautta.
✅ Päivitä yhteystiedot lomasi ajaksi
Jos omat tietosi löytyvät Toimipiste-sivun yhteystiedoista, kannattaa myös ne päivittää loman ajaksi, mikäli et halua asiakkaiden olevan sinuun yhteydessä lomasi aikana.