Heippa, 💕
Terkkuja Timmasta! 👋 Toukokuu, ja sen myötä monelle teistä yksi vuoden kuumimmista sesongeista on täällä, kun alkukesä tunnetusti täyttää kalenterit valmistujaisista, kesäjuhlista, häistä ja rippijuhlista. Myös meillä Timmalla on paiskittu hommia ja julkaistu paljon uusia, toivottuja ominaisuuksia teidän työnne sujuvoittamiseksi. Tässä uutiskirjeessä nostimme niistä tärkeimmät.
Lämmin kiitos myös kaikille, jotka äänestitte edellisessä uutiskirjeessä lähettämäämme kyselyyn ja annoitte äänenne uusien ominaisuuksien kehitykseen liittyen. 💭 Saimme satoja vastauksia ja kehitysideoita ja näiden pohjalta voimme keskittyä kehittämään Timmaa juuri teidän tarpeidenne mukaiseksi. 😊
Ihanaa alkukesää! ☀️
Timma-tiimi
Varaa uudestaan -muistutus helpottaa sekä sinua että asiakastasi
Kaikki asiakkaat eivät varaa heti uutta aikaa liikkeessä. Voit nyt tavoittaa asiakkaasi Varaa uudestaan -muistutuksella, jonka avulla lähetät asiakkaalle automaattisesti tekstiviestin ja muistutat häntä tekemään uuden varauksen sopivan ajan kuluttua.
Kun sovit muistutusajankohdan yhdessä asiakkaan kanssa edellisen käynnin yhteydessä, muistutusviesti on tervetullut ja se johtaa varmemmin uuteen varaukseen. Tutustu Varaa uudestaan -muistutukseen Help Centerissä!
Timma Payn julkaisu lähenee
Timma Pay -maksupäätteen ensimmäiset testilaitteet on jo toimitettu ja olemme saaneet hienoa palautetta testikäyttöjen tuloksena.
Maksupäätteen virallinen julkaisu on nyt aivan lähellä! Mikäli olet kiinnostunut maksupäätteestä, voit laittaa viestiä jo etukäteen info@timma.fi. Otamme sinuun yhteyttä ja sovimme tarkemman toimitusaikataulun tarpeesi ja maksupäätteiden saatavuuden mukaan.
Nimeä palvelukategoriat liikkeellesi sopiviksi
Nyt voit nimetä uudelleen minkä tahansa palvelukategorian liikkeesi palvelulistassa. Voit muotoilla kategorianimiä omien tarpeidesi mukaan aikaisemman kahdeksan vapaasti valittavan kategorian sijaan. Näin voit halutessasi tehdä palveluvalikoimasta täysin liikkeesi näköisen.
Toivottuja parannuksia asiakasrekisteriin
Olemme lisänneet pitkään toivottuja suodatus- ja järjestystoimintoja asiakasrekisteriin. Voit suodattaa asiakkaita esimerkiksi käyntimäärien, käyntiajankohtien tai käytetyn rahamäärän mukaan.
Otamme mielellämme palautetta vastaan, jos toiminnosta puuttuu juuri sinulle ja salongillesi tärkeitä suodattimia. 🤗
Lisää tietoa toiminnallisuudesta löydät Help Centeristä.