Yritysasiakkaidemme suurimpia haasteita ovat olleet markkinointi ja uusasiakashankinta. Timman Markkinapaikka tarjoaa täydellisen ratkaisun tähän. Löydät sieltä monet tutut Viime hetken aikojen ominaisuudet ja sen lisäksi saat käyttöösi entistä monipuolisemmat ominaisuudet, joita voit hyödyntää liikkeesi markkinoinnissa!
Mikä muuttui uuden Markkinapaikan myötä?
Lue alta lisää uudesta Markkinapaikasta tai navigoi suoraan eri ominaisuuksiin.
Tutustu tarkemmin Timman Markkinapaikkaan
Konsepti
Markkinapaikka on:
✅ VARAUSPALVELU KAIKKIEN HIUS-, KAUNEUS JA HYVINVOINTIPALVELUIDEN MARKKINOINTIIN
Timman Markkinapaikka on kokonaisvaltainen markkinointityökalu, jotta sinä voit keskittyä siihen, mitä teet parhaiten. Haluamme palvella laajasti myös erilaisten kuluttajien tarpeita, tarjoamalla suuren valikoiman eri hintaluokkaan kuuluvia salonkeja ja palveluita, sekä laajentamalla varausten aikaikkunaa.
Alennukset
✅ VIIME HETKEN TAI OFF-PEAK AIKOJEN ALENNUS TAI EI ALENNUSTA OLLENKAAN
Voit itse päättää, haluatko tarjota alennuksia vai et. Viime hetken alennukset tulevat toimimaan samalla tavalla kuin aina ennenkin. Off-peak alennuksissa voit valita tietyt viikonpäivät ja tietyt ajat, jotka ovat vaikeita täyttää ja määrittää niille haluamasi alennusprosentin houkutellaksesi asiakkaita.
Listattavat palvelut
✅ KAIKKI PALVELUT
Markkinapaikalla näkyvät kaikki palvelut, jotka löytyvät myös omasta nettiajanvarauksestasi. Tällöin voit hallita täysin myös palvelukuvauksia, jotka näkyvät liikkeesi kohdalla. Ne tulevat näkymään juuri niin kuin olet ne omaan nettiajanvaraukseesi määritellyt!
Huom! 0-hintaiset palvelut eivät näy Markkinapaikalla.
Listattavat ajat
✅ KAIKKI VAPAAT AJAT
Markkinapaikka näyttää kaikki samat ajat, jotka ovat vapaana omassa nettiajanvarauksessasi. Kaikki nettiajanvarauksen asetukset (aikamagneetti, nettivaraus sulkeutuu -asetus) ovat myös voimassa myös Markkinapaikalla.
Yhdistelmävaraukset
✅ TARJOA YHDISTELMÄVARAUKSIA
Voit tarjota nettiajanvarauksessasi määritteltyjä palvelukohtaisia lisäpalveluita ja mahdollistaa usean eri palvelun varauksen kerralla. Tämän avulla voit nostaa varauksen keskihintaa helpommin, myös Markkinapaikalla.
Maksutavat
Tällä hetkellä Viime hetken ajoissa maksutapana toimii
❌ VAIN ETUKÄTEISMAKSU
eli asiakas maksaa palvelun aina etukäteen Timma.fi-sivustolla tai Timma-sovelluksessa.
Uudella Markkinapaikalla toimii
✅ ETUKÄTEISMAKSU JA MAKSU PAIKAN PÄÄLLÄ
Voit edelleen käyttää vain etukäteismaksuja, tai halutessasi tarjota asiakkaille vaihtoehdon maksaa myös paikan päällä salongissa. Markkinapaikalla liikkeesi peruutusehdot tulevat olemaan täysin samat kuin omassa nettiajanvarauksessasi.
Komissiomalli
✅ 15% VAIN UUSISTA ASIAKKAISTA – 0% PALAAVISTA
Komissiomallimme mukaisesti et maksa mitään komissiota palaavista asiakkaista, tai asiakkaista jotka ovat jo liikkeesi asiakasrekisterissä. Komissio veloitetaan vain ja ainoastaan, kun tuomme salonkiisi uuden asiakkaan* suoraan Markkinapaikan kautta. Et jatkossakaan maksa mitään, kun asiakas tekee varauksen oman nettiajanvarauksesi tai sosiaalisen median kanaviesi kautta.
Miten markkinapaikan komissiomalli toimii?
Komissiota ei veloiteta, kun varausta tehdessään:
❌ Asiakas on rekisteröity salonkisi asiakasrekisteriin
❌ Uusi asiakas* saapuu suoraan salonkisi markkinapaikkasivulle Googlen, suoran linkin tai omien some-tiliesi kautta
❌ Uusi asiakas* löytää salonkisi markkinapaikan hakutoiminnolla etsimällä sitä salongin nimellä
Komissio veloitetaan ainoastaan, kun:
✅ Uusi asiakas* löytää salonkisi Timma.fi -sivuston tai Timma-sovelluksen karttahaun avulla
Jatkossa etukäteismaksut ovat vapaaehtoisia ja näin ollen komissio laskutetaan jälkikäteen, eikä niitä vähennetä tilityksistä.
*Uudella asiakkaalla tarkoitetaan henkilöä, joka ei ole käynyt salongissasi aiemmin, tai ei ole tehnyt varausta viimeiseen kolmeen vuoteen.
Komissiolaskutus
✅ LASKUTETAAN ERIKSEEN, KUTEN TIMMA-LASKUT
Komissio laskutetaan aina seuraavan kuukauden aikana ja toimitetaan samalla tavalla, kuin muutkin Timma-laskusi. Voit seurata Markkinapaikan tilastoja reaaliaikaisesti ja läpinäkyvästi, sekä nähdä mm. uusien asiakkaiden ja laskutettavan komission määrän jo hyvissä ajoin etukäteen.