Aluksi
Olemme iloisia, että olet valinnut Timman! Haluamme varmistaa, että uudet asiakkaat löytävät sinut entistä helpommin ja saat lisää varauksia. Yksi tehokas tapa muistuttaa asiakkaitasi siitä, että he voivat varata palveluitasi Timma-markkinapaikan kautta, on käyttää Timman brändielementtejä omassa markkinoinnissasi.
Jotta voit selkeästi erottaa oman brändisi Timman brändistä, kehitimme erillisen tunnuksen, “Timma Badgen”, jota voit huoletta käyttää viestiessäsi omille kohderyhmillesi. Badge on käytettävissä Instagramissa Giphy-tarroina ja ladattavissa kuvatiedostoina.
Mikäli olet vaihtamassa nettiajanvarauksesi toiselta tarjoajalta Timmaan, voit viestiä myös tästä helposti valmiin kuva- ja tarina-pohjan avulla. Tämän artikkelin tarkoituksena on auttaa sinua käyttämään Timman markkinointimateriaaleja omissa sovelluksissasi.
Lukaise ohjeet läpi ja inspiroidu esimerkeistä! Varsinainen graafinen ohjeisto löytyy artikkelin lopusta.
Pikanavigointi materiaaleihin
1. Sosiaalinen media
Voit käyttää postauksissasi Timma Badgea, joka on valmiina käytettäväksi Instagram tarinoissa Giphy-tarroina tai ladattavissa kuvatiedostoina alta. Voit myös ladata alta valmiita postauksia viestimään järjestelmän vaihdosta Timmaan, tai muistuttamaan että sinulle voi varata ajan myös Markkinapaikalla.
Timma Badge
Erottaaksesi oman brändisi Timman brändistä, kehitimme siihen tarkoitukseen erillisen tunnuksen, “Timma Badgen”, jota voit huoletta käyttää viestinnässä omille asiakkaillesi.
Timma Badge ilman slogania
.
Timma Badge sloganilla
.
Sosiaalisessa mediassa kannustamme käyttämään Timma Badgen eri versioita sellaisinaan. Käytä omana elementtinä kuvassa tai vaikkapa osana mainostekstiä.
Esimerkkejä Timma Badgen käytöstä:
Timma Badge Instagram-tarrat
Timma Badge somemainonnassa
Timma Badgea voit käyttää Varaa aikasi -sloganilla tai ilman.
Valmiit kuvat
Vaihtajan pohjat
Kun haluat tiedottaa asiakaskuntaasi järjestelmänvaihdosta Timmaan, voit käyttää tähän tarkoitukseen luotuja valmiita markkinointipohjia.
..
Markkinapaikkapohjat
Tuhannet kaupunkilaiset etsivät päivittäin Timman markkinapaikalta kauneuden ja hyvinvoinnin palveluntarjoajia. Kerro siis seuraajillesi olevasi markkinapaikalla ja kannusta heitä varaamaan aika liikkeeseesi Timmasta. Käytössäsi on tähän tarkoitukseen luodut valmiit kuva- ja tarinapohjat, joita voit hyödyntää.
.
.
2. Nettisivut
Banner
Mikäli sinulla on jonkun muun kuin Timman tarjoamat nettisivut, voit käyttää Timman tunnuksia verkkosivuillasi, esimerkiksi bannerissa tai suoraan ajanvaraukseen ohjaavana elementtinä.
Timma mm-sovellustunnus
Timman sovellustunnusta voi käyttää samaan tyyliin kuin viestiessäsi käyttämistäsi kanavista, esimerkiksi nettisivujen footer-osiossa tai käyntikorteissa.
Esimerkki tunnuksen käytöstä footer-osiossa:
Alta pääset lataamaan mm-tunnukset.
3. Liike
Ikkunatarrat
Liikkeesi ohi porhaltaa päivittäin useita potentiaalisia asiakkaita. Moni saattaa ihastella liikettäsi ulkoapäin muttei uskaltaudu sisään. Timma-tarra liikkeesi ikkunassa tarjoaa potentiaalisille asiakkaille tiedon mistä sinuun voi tutustua vaikka kotisohvalta käsin.
Käyntikortit
Voit käyttää Timman tunnuksia käyntikortissasi parhaaksi katsomallasi tavalla: pelkistetty logoversio on monikäyttöisin, kun taas mm-tunnus istuu parhaiten muiden ikonien joukkoon. Kehotuksella varustettua Badgea suosittelemme käytettäväksi silloin, kun kortissa on sille tarpeeksi tilaa.
Lataa täältä koko graafinen ohjeisto: