Kaikki kokoelmat
Nettiajanvaraus ja kalenteri
Usein kysytyt kysymykset
Mitä tehdä, jos varausvahvistus ei tule sähköpostiin
Mitä tehdä, jos varausvahvistus ei tule sähköpostiin

Tässä artikkelissa käymme läpi syitä miksi varausvahvistussähköposti ei mahdollisesti ole tullut perille.

Jessica avatar
Tekijä: Jessica
Päivitetty yli viikko sitten

Varausvahvistus varatusta ajasta lähetetään aina sekä asiakkaalle että liikkeelle sähköpostitse. Viesti lähtee automaattisesti heti varauksen jälkeen. Vapaavalintaisena lisäpalveluna voit myös valita tekstiviestimuistutukset ja -vahvistukset käyttöösi. Lue lisää tekstiviesteistä tästä.

Jos asiakas ei saa varausvahvistusta sähköpostiinsa, niin suosittelemme tarkistamaan ja huomioimaan seuraavat asiat:

  • Asiakaskortille on tallennettu sähköpostiosoite. Suosittelemme tallentamaan kaikilta asiakkailta vähintään nimen, puhelinnumeron ja sähköpostin. Huomioittehan, että liike on aina päävastuullinen rekisterinpitäjä, mikä tarkoittaa sitä että liike omistaa asiakastiedot ja on vastuussa asiakasrekisterin ylläpidosta.

  • Tarkista sähköpostiosoitteen oikeinkirjoitus. Jos sähköpostiosoitteessa on kirjoitus- tai näppäilyvirhe, esim. Gmil.com tai .con, sähköposti ei mene perille.

  • Pyydä asiakasta tarkistamaan roskaposti ja muut kansiot sähköpostilaatikossaan. Joissakin sähköpostilaatikoissa on tyypillistä, että viestit ohjautuvat muihin kansioihin, muten “Muut”, “Tarjoukset” tai “Mainokset”.

  • Sähköpostivahvistusta ei pystytä lähettämään, jos sähköpostilaatikko on täynnä. Pyydä asiakasta tarkistamaan, että sähköpostilaatikkoon mahtuu vielä viestejä.

  • Jos viestit päätyvät useimmiten roskapostiin, asiakas voi tallentaa sähköpostiosoitteemme yhteystietoihinsa. Vahvistusviestit tulevat meiltä osoitteesta timma@timma.fi.

Mikäli olette tarkistaneet kaikki edelliset kohdat ja varausvahvistukset eivät siltikään ole tulleet perille, niin olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme tarkistaa asian sähköpostipalvelimeltamme.

Joskus sähköpostilaatikon asetuksissa saattaa olla eräänlainen blokkaus, palomuuri tai muu esto päällä, minkä vuoksi sähköpostit eivät saavu perille. Asiakaspalvelumme kautta sähköpostiosoite voidaan uudelleenaktivoida sähköpostipalvelimelta.


Vastasiko tämä kysymykseesi?